Hoppa till innehåll

Karaszi, Peter (red.) ”Stora PR-boken”

90 kr

Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till informatörer, marknadsförare och företagsledare. Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer.

Inbunden, 320 sidor, Caprivi Publishing, 2004, mycket bra skick, ISBN: 9163141825

Finns i lager

Beskrivning

Stora PR-boken täcker de flesta områden som man kan behöva som informationsansvarig. Bra att läsa från pärm till pärm för den som är ny i sin roll. För den mer erfarne är det ett utomordentligt uppslagsverk när man vill ha helikopterperspektiv och se om man kan ytterligare vässa ett specifikt område. Boken borde finnas på varje informationsavdelning. Boken är en total genomgång av vad en informatör, informationschef. produktchef, VD och styrelsemedlem borde kunna om PR. Den är en fin uppslagsbok för de av oss som arbetar i branschen, och ett solitt verktyg som ger oss PR-folk viktigt stöd – och inspiration. Boken borde vara obligatorisk läsning på alla affärs- och tekniska skolor.
(OBS bild på innehållsförteckningen är från bifogad broschyr)

Vikt730 g
Dimensioner160 × 230 mm