Hoppa till innehåll

Eriksson, Eva & Åkerman, Kenth ”Kunden är ditt varumärke”

90 kr

Relationsmarknadsföring handlar om ett gränsöverskridande arbete, där hela företaget samverkar för att sätta ett bestående intryck hos kunden i såväl hjärta som hjärna. ”Kunden är ditt varumärke” ger dig många möjligheter till egna funderingar. Du får också underlag för intern dialog samt praktiska arbetsmodeller. Boken är till för dig som insett vikten av, och kanske redan startat, processen med att kundorientera företaget. 

Inbunden, 174 sidor, Liber ekonomi, 1999, mkt bra skick, ISBN: 9147046041

Finns i lager

Beskrivning

I boken tar vi upp ledarskap, medarbetarskap, varumärkets roll och serviceattitydens betydelse i det dagliga mötet med kunden. Fakta, figurer, exempel, samt frågeställningar öppnar upp för en dialog: Är relationsmarknadsföring en 90-tals trend eller en verkligt fungerande strategi? Vilka är de bakomliggande tankarna och vilka är drivkrafterna för framgång? Och inte minst, vad ska du göra för att lyckas och hur börjar du? Boken avslutas med tre appendix som behandlar; modellen, dialogen och vägledningen, tre verktyg för ditt eget företag. Det är också en bok för dig som vill få en bild av hela förändringsprocessen kring arbetet med relationsmarknadsföring. Inte bara ur ett marknadsföringsperspektiv.

Vikt460 g
Dimensioner170 × 250 mm